Ahad, September 10, 2006

Selamat Kembali

Gembira? Sedih? entahlah tak ada perasaan yang tergambar ketika ini. Cukuplah saya katakan yang sekarang saya sedaya upaya cuba mendapatkan rentak. Dengan keadaan jadual yang tidaklah rasanya sangat memihak kepada kami, saya sedaya upaya menjadikan keadaan paling selesa yang mungkin. Alhamdulillah kebanyakan lecturer yang mengajar kelas kami kali ini banyak yang memudahkan dari yang merumitkan.

Sudah pasti rasa sedih meninggalkan Malaysia, padahal ini sudah merupakan kali ketiga. Mendengar orang russia bercakap di dalam kapal terbang sudah cukup membuatkan hati ini goyang. Satu sahaja yang saya pegang

'Ini juga bumi Allah dia berhak memudahkan dan menyukarkan keadaan'

dan alhamdulillah ia banyak membantu.

Syukur tidak ada rasa kecewa meninggalkan Malaysia, bagi saya apa yang saya cari ketika di Malaysia berjaya saya temui. Tidak sabar pula untuk menggunakan kekuatan yang telah banyak dikumpul di Malaysia. Teringat pula satu hari itu Aqisz ada cakap.

"Kita tak boleh dapat semua benda yang kita hendak dalam hidup ni, Kadangkala kita perlu korbankan sesuatu untuk mendapatkan sesuatu yang lain"

Sesampainya sahaja dan mendapatkan bilik, benda pertama yang tercapai satu bingkai kaca berisi replika kapal di dalamnya pemberian daripada rakan seperjuangan. Suka saya membaca perkataan dibelakangnya.

'Perjuangan yang belum selesai'


Moga-moga dipermudahkan segalanya. Amin!!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Thank you!
[url=http://rcvetvyk.com/inku/tavv.html]My homepage[/url] | [url=http://jrwexwqo.com/looe/fhkq.html]Cool site[/url]

Tanpa Nama berkata...

Good design!
http://rcvetvyk.com/inku/tavv.html | http://qcokgpxu.com/apgc/eqyv.html